Search The Query
Search
אדניות

אדניות עץ עם ניקוז

חשבתם פעם לאיזה רגע אתם הכי מחכים ביום שלכם? נכון! לרגע שבו תצאו החוצה למרפסת אחרי יום גדוש במשימותיום של עבודה, יום של פגישות, יום של אחר הצהריים עם הילדים.

אדניות עץ עיצוב מושלם לאווירה פסטורלית

אז זהוכולם הלכו לישון וזה הזמן שלכם לפתוח את התריס או החלון ופשוט לצאת לאוויר הפתוח ולנשום כמה נשימות עמוקות. אנו משקיעים המון בעיצוב של המרפסת או הגינה הפרטית שלנו, לפעמים אפילו יותר מאשר בתוך הבית עצמו.

כחלק מאותה השקעה, אנו חושבים על דרכים לעצב את הגינה שלנו ולשלב בה אדניות, עציצים, ריהוט גן ושאר אביזרי דקורציה שיעניקו בדיוק את האווירה המושלמת שאנחנו מחפשים. אז אם גם אתם מתלבטים לגבי סוג האדניות שכדאי לשלב בגינה כחלק מתהליך העיצוב שלה, אדניות עץ הן לגמרי הפתרון המושלםהן מתאימות לחצר, למרפסות גג או גן, ניתן לשלב אותן בתור גדר חיה לתיחום, באזור של המדרגות ליד הכניסה לבית, בסמוך לבריכת השחייה ועוד

את האדניות תוכלו לעצב ולבנות בעצמכם ואפשר למצוא משטחי עץ למטרה הזו, אפילו אצלכם בשכונה ליד מפעלים או נגריות שכבר לא עושים בהם שימוש. כל מה שאתם צריכים זה משטחי עץ, כלי עבודה, אדמה, דשן ואת השתילים, הפרחים או הצמחים שאתם רוצים לשתול באדניות אחרי שהן מוכנות. בנוסף, שווה להשקיע במערכת ניקוז כדי שלא תצטרכו להשקיע זמן ומאמץ בתהליך ההשקיה של האדניות.

לא תאמינו אילו עיצובים אפשר ליצור באמצעות שימוש במשטחי עץ, דמיון וצבעים המותאמים לעץ. בשלב האחרון תוכלו לצבוע את האדניות באיזה צבע שתרצו ואפילו לשלב איתן גם בנייה של רהיטים לגינה. תוך כמה שעות בודדות, תוכלו לבנות ממש בעצמכם את הזולה המושלמת.

עבודה עם משטחי עץ, יתרונות

  1. חיסכון אדיר בכסף
  2. מגוון של אפשרויות עיצוב
  3. העץ עמיד בכל תנאי מזג אוויר
  4. קל לביצוע, פעילות נפלאה שאפשר לעשות עם הילדים ביחד
  5. ניתן לשתול באדניות כל מה שרוצים: תבלינים, צמחי מרפא, פרחים, שתילים ועוד
  6. פתרון אקולוגי התורם לסביבה שלנו

אדניות

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!