Search The Query
Search
Image
  • Home
  • כל מה שרציתם לדעת על מרזבים להרכבה עצמית

כל מה שרציתם לדעת על מרזבים להרכבה עצמית

האם אתם מחפשים פתרון מעולה ונוח לטובת ניקוז המים מהגג שלכם? אם כך, יש להניח שאתם כמובן מעוניינים בהתקנה של מרזבים איכותיים במיוחד. עם זאת, מי בעצם יבצע את ההתקנה שלהם? כיום, אתם יכולים בהחלט לבצע התקנה של המרזבים באופן עצמאי לחלוטין! היתרון בעבודה העצמאית הוא ממש ברור: זהו פתרון זול משמעותית מאשר לפנות לאיש מקצוע, וכיום יש הצעה של לא מעט מרזבים מחומרים שונים, אשר יכולים להתאים להרכבה אישית ועצמאית לגמרי. כמובן שמדובר על תהליך אשר דורש בכל זאת הכנה מוקדמת, ויש כמה דברים שאתם חייבים להכיר בנוגע להתקנה העצמאית של המרזב במבנה שלכם.

כל הכללים להתקנה עצמאית של המרזב

  • באיזה חומר בוחרים? – המרזבים עצמם מגיעים כשהם עשויים מכמה חומרים שונים. יש כמה חומרים אפשריים עבור המרזבים להתקנה עצמית. יש חומרים זולים מאד כמו הפלסטיק, שמיועדים להתקנה ארעית בלבד. לעומת זאת, אם אתם מחפשים מרזבים שיישארו לתקופה ארוכה יותר, אפשר בהחלט לבחור בחומרים כמו פח או PVC. היתרון בפח הוא כמובן בעמידות שלו לצד המחיר הזול שלו. עם זאת, ההתקנה של מרזב מפח נחשבת למורכבת יחסית ודורשת עבודה מורכבת יותר – ולכן לעתים כדאי להשאיר אותה למקצוענים. מרזב מPVC לעומת זאת נחשב לנוח יחסית להתקנה – בעיקר משום שנעשה בו שימוש בחיבורי גומי מיוחדים ואין צורך בחומרים נוספים כדי לחבר את החלקים השונים.
  • מתי לבצע את ההתקנה? – רצוי מאד להתקין את המרזבים בתנאים הנוחים ביותר מבחינת אקלים ומזג האוויר. אל תבצעו את ההתקנה כשיש שיטפון על הגג וסופה בחוץ. נכון שאתם מחשפים פתרון נוח לניקוז כמה שיותר מהר, אבל אם תבצעו זאת בתנאי אקלים בעיתיים אתם עלולים להיפגע. פנו לעצמכם יום עם מזג אוויר שמשי, והחלו בהתקנה. כדאי לפנות להתקנה לפחות יום שלם, כדי שתוכלו לעשות זאת בצורה נינוחה ולא תעשו טעויות בדרך.
  • מדידה מקדימה לפני שרוכשים – שימו לב שלפני שאתם רוכשים מרזבים להרכבה עצמית, עליכם כמובן לבצע מדידות מקדימות סביב המבנה שלכם. עליכם לשים לב מהו המיקום המדויק של צינור הניקוז והיכן יש להתקין אותו. עליכם לקחת מידות מדויקות, ואיתן להגיע לחנות שבה אתם מתכוונים לרכוש את המרזב. שימו לב האם יש פיתולים מיוחדים בדרך, כדי שתוכלו לקבל את החלקים המתאימים של המרזב.

מתי לקרוא לאיש מקצוע?

האם יש מקרים שבהם כדאי ליצור קשר עם איש מקצוע? אם אתם רואים שאתם מבזבזים יותר מדי זמן על ההתקנה של מרזבים ועושים טעויות בדרך, כנראה שהתהליך כבר לא משתלם – וכדאי לפנות לאיש מקצוע שיסדר את הכל. באופן כללי, כדאי להתקין מרזב באופן עצמאי, רק אם יש לכם ניסיון בעבודות תיקון ושיפוץ בבית. כמובן שבמקרים אחרים – איש מקצוע יוכל בהחלט לסייע לכם.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!